Wedstrijdverslag Rosolo E3-Arcades E2 | 1 december 2018

Om 07.45 uur vertrekken naar Reusel!
De één heeft meer moeite met het vroege tijdstip dan de ander. Vol goede moed gaan we op weg. We verbazen ons over de grootte van de sporthal, leuk!
Nadat we warm gelopen en ingespeeld hebben, kan de wedstijd beginnen. Al snel blijkt dat we aan elkaar gewaagd zijn en dat is erg fijn, aangezien we nog geen enkele wedstrijd gewonnen hebben. Het gaat lange tijd gelijk op maar wij hebben beduidend meer kansen dan onze tegenstander. Echter willen ze maar niet vallen.
Maar dan is het moment daar!
Onze allereerste goal valt, Luna Verstappen is de maker van dit prachtige doelpunt. Wat zijn we blij, we juichen uit volle borst! Als de scheidsrechter een moment later fluit voor een kleine rustpauze, rennen we op elkaar af en vieren uitgebreid onze eerste goal. Luna wordt de lucht in getild!
Dan weer over tot de orde van de dag, want de scheidsrechter staat alweer klaar. Iedereen heeft er ontzettend veel zin in, want een goal is motiverend. De kansen vliegen ons om de oren en enige tijd later is het weer zo ver!
Karlijn Friesen is de maker van ons 2e doelpunt. We gaan met z’n allen uit ons dak. De reserves die op dat moment langs de kant staan, zijn bijna net zo enthousiast als de coach. Vol goede moed gaan we verder, maar helaas maakt Rosolo dan de 1-2. Ok, even de focus meiden, hou nog even vol en blijf erbij.

Als de scheidsrechter eindelijk fluit voor het eindsignaal, lijkt het wel of we wereldkampioen zijn geworden, want de blijdschap is enorm. We vieren het met een rondje polonaise om het veld en als echte helden maken we gezamenlijk in een lange rij, een echte buiging naar onze supporters ( de 2 ouders die moesten rijden 😉 ).
Vooraf aan de wedstrijd hadden we een nieuwe yell bedacht, dus we denken dat onze overwinning alles te maken had met die te gekke yell.
Als de vreugde nog niet groot genoeg was, had zwarte piet in de tussentijd een bezoek gebracht aan ons kleedlokaal, want het lokaal lag vol met pepernoten en sinterklaas spek.
Wat is het leuk om een wedstrijd te winnen, dit geeft moed voor volgende wedstrijden.

Super gedaan meiden!