Arcades Korfbalsport bestaat sinds 2017. De vereniging is voortgekomen uit een samenwerkingsverband tussen K.V. De Treffers (Neerkant), De Eendracht (Liessel) en ZSV afdeling Korfbal (Zeilberg).

Huishoudelijk regelement

Via de link kunt u het huishoudelijk reglement van Arcades Korfbalsport downloaden.

Via de link kunt u het beleidsplan van Arcades Korfbalsport downloaden.

Via de link kunt u de privacy policy van Arcades Korfbalsport downloaden.

Clubkleuren

Het tenue wat de speelsters van Arcades Korfbalsport dragen is: magenta (roze) t-shirt en zwart rokje.

Clubkleding

Het tenue wat de speelsters van Arcades Korfbalsport dragen kan besteld worden bij Macron Store Deurne. Daarnaast kunnen er ook sporttassen en trainingspakken met het logo besteld worden.

Contributie seizoen 2023-2024

Spelende leden (inclusief wasgeld)Bedrag
Midweek€ 161
18 jaar of ouder€ 213
13 t/m 17 jaar€ 161
12 jaar en jonger€ 134
Rustende leden
Geen aanmelding KNKV€ 25
Wel aanmelding KNKV€ 40
Kangoeroe leden
7 jaar en jonger€ 36,50

Naam

De naam Arcades komt van ‘arcade’ (afgeleide uit het Frans): op palen rustende reeks bogen. De drie verenigingen staan voor de kolommen, de stevige basis die in het verleden is opgebouwd door KV De Treffers, De Eendracht en ZSV afdeling korfbal. De bogen staan voor de samenwerking, toenadering en fusie. Daarnaast zijn de bogen symbolisch voor het het samenspel en de balboog in het korfbalspel.

Teamindelingen

De teamindelingen voor het nieuwe seizoen wordt bekend gemaakt na de laatste wedstrijddag. Voor vragen hierover kun je terecht bij de Technische Commissie.

Logo

Het logo bestaat uit een balvorm en bogen, drie verenigingen en drie kleuren – samengevoegd. Een P van Peelland (onze regio). Daarnaast is deze ook symbolisch voor een abstracte korfbalpaal. Het logo is ontwikkeld door Helder-Zicht – Wieneke van Mierlo – Goorts.