Uitslag koppelschiettoernooi

Zondag 1 september 2019 vond voor de allereerste keer het Arcades koppelschiettoernooi plaats op sportpark De Smeltkroes te Liessel. Tijdens deze dag vond er niet alleen een koppelschiettoernooi plaats, maar werd er ook een oefenwedstrijd door de Senioren 1 gespeeld en werden de teams aan elkaar voorgesteld.

Tijdens het koppelschieten werd er een flinke strijd geleverd tussen verschillende teams, maar uiteindelijk is er maar een team per klasse die er met de prijs vandoor mag gaan. Onderaan deze pagina lees wie er met deze prijzen vandoor zijn gegaan.

Tijdens de teampresentatie renden de teams één voor één het veld op en werd er voor ze gejuicht. Dit was de eerste keer dat Arcades dit op deze manier heeft opgezet en is zeker voor herhaling vatbaar!

Na de teampresentaties heeft Arcades 1 een oefenwedstrijd gespeeld tegen Eyckelkorf 1 met een uitslag van 5-5.

Tijdens de rust en na de oefenwedstrijd werden de prijzen van het koppelschieten uitgereikt, met op het einde nog een mooie loterij.

Dank aan allen die aan deze dag hebben bijgedragen. Het was een mooie, leuke start van het nieuwe korfbalseizoen!

Klik hier voor een sfeerimpressie van deze dag!

UITSLAG KOPPELSCHIETEN

Kangoeroes