Swift 4 – Arcades 2 | 10 december 2017

Zondagochtend 10 december speelden we een wedstrijd tegen Swift. Swift is een tegenstander waarvan we weten dat ze vaak achterverdedigen. Tijdens de laatste training  hebben we daar dan ook op getraind.

De wedstrijd begon en we kwamen al redelijk snel met 0-3 voor. In de rust stonden we dan ook nog voor, maar de 0 hadden we niet gehouden tot rust! De eerste helft speelde we fijn en wist Swift niet goed hoe ze met het voorverdedigen van Arcades om moesten gaan. In de tweede helft ging Swift meer scoren en Arcades niet. Hierdoor was het een spannende wedstrijd want het ging gelijk op tussen beide ploegen. Helaas kon Arcades de hele wedstrijd maar 5 goals scoren en Swift 6. Hierdoor was de eindstand 6 – 5.

Arcades 2 ging gezellig door de sneeuw weer naar huis zonder punten.