Pvdw Mila Verstappen | 22 september 2019

Op zondag 22 september was ik pupil van de week bij Arcades 1. Ik vond het super spannend. Ik mocht meedoen tijdens de warming up en bij het rekken vertelde Femke over je spieren. Toen gingen we inspelen, doorloopballen, schieten en het maken van een haak. Daarna nam Cindy ons apart voor de wedstrijdbespreking.

Toen gaf de scheidsrechter aan dat de wedstrijd ging beginnen. Ik mocht mee het veld in om de wedstrijd te openen door middel van een doorloopbal. En gelukkig ging hij erin! Iedereen klapte voor mij. Daarna mocht ik nog een strafworp nemen. Toen mocht ik bij de reserves op de bank gaan zitten en kreeg ik lekkere snoepjes en een bal met alle namen van Arcades 1 erop!

De wedstrijd was erg spannend en ging gelijk op. Tussendoor mocht ik het scorebord bijhouden. Gelukkig won Arcades met 8-6.

Ik vond het super leuk om pupil van de week te zijn.

Groetjes Mila Verstappen Arcades E1.