Kampioenswedstrijd pupillen E1 | 12 oktober 2019

Zaterdag 12 oktober

Geen dag zoals alle anderen, nee vandaag kunnen we voor het eerst kampioen worden!
Vooraf zijn we allemaal best wel zenuwachtig.
Vooral als we zien dat er roze ballonnen opgehangen worden, een heus spandoek gemaakt is en er heeeeeel veel mensen ons komen aanmoedigen.
We gaan gewoon ons best doen en lekker korfballen, net zoals anders, zeggen onze coaches.
Dat blijkt toch wat tegen te vallen.
Deze tegenstander geeft meer weerstand dan alle andere teams waar we tot nu toe tegen gespeeld hebben en al snel komen we op achterstand.
Geen paniek, dit kunnen we!
Maar helaas blijkt de druk en het enthousiasme vanaf de zijlijn toch wat te veel voor ons en verliezen we de wedstrijd helaas met 5-10 van Klimop.
De teleurstelling is even zichtbaar, dit hadden we natuurlijk niet verwacht.
Maar,,,,, we zijn toch kampioen!
Feest vieren!
Eerst krijgen we van alle mensen op het veld felicitaties.
Van Arcades krijgen we een lekkere chocolade reep en er zijn zelf mensen die snoepjes voor ons meegenomen hebben.
Dan nemen de coaches ons apart en krijgen we een hele mooie medaille omgehangen en een grote fles champagne.
Dat wordt proosten met z’n allen!
Daarna traditiegetrouw met kleren aan onder de douche!
Iedereen die toevallig voorbij liep heeft ons horen zingen, kampioenen kampioenen!!
Daarna kregen we van de coaches nog een lekkere snoepzak.
Toen was het tijd voor onze kampioenstocht.
We mochten met z’n allen achter in de bak van de auto van de papa van Kaat.
Muziek kei hard aan, springen en gas erop!
Wat was dat leuk, iedereen zwaaide naar ons!
Toen we terug kwamen, was de E2 ook kampioen geworden.
We zijn met z’n allen naar Nina thuis gegaan, waar we hebben gefeest, geroeid, gehost en lekker frietjes gegeten.
Daarna nog één ronde met z’n allen in de kampioensauto door het dorp!

Het was een super leuke dag!

Namens de E1,

Jurzalem, Kaat, Luna, Mila en Naomi.