Pupil van de week – Loes Pijpers – 7 mei 2023

Loes Pijpers was zondag 7 mei onze pupil van de week. Ze mocht samen met de selectie meedoen bij het warmlopen, inspelen en de wedstrijdbespreking. Wat een topper, bij het inschieten had ze al meteen gescoord. Ook het aanmoedigen ging geweldig want Arcades heeft gewonnen!!!
Super gedaan Loes!

Loes beschrijft hieronder zelf haar ervaring als pupil van de wLoes beschrijft hieronder zelf haar ervaring als pupil van de week:

"Op 7 mei was ik pupil van de week. Ik mocht meedoen met de warming up en mee inschieten. De korf was heel hoog, maar het lukte me wel om de bal er een paar keer in te schieten. Toen de wedstrijd begon kreeg ik de bal. Die moest ik naar een andere speler gooien, die speler gooide weer naar een andere speler en toen moest ik naar de paal rennen. Daar kreeg ik de bal aangespeeld en toen mocht ik schieten. Helaas ging de bal er niet in. Tijdens de wedstrijd mocht ik de score bijhouden. In de pauze mocht ik met het team mee naar het kleedlokaal. Arcades had goed gespeeld en gewonnen met 12-8. Ik kreeg een diploma, een snoepzakje en een bal met alle handtekeningen. Ik vond het superleuk om pupil van de week te zijn!

Groetjes Loes"