Opening speeltoestel

Op zondag 28 mei hebben korfbalvereniging de Eendracht (nu Arcades) en voetbalclub RKSV Liessel, de opbrengst van de sponsoractie “scoren voor de club” bekend gemaakt. Er werd maar liefst € 2.945,90 opgehaald door de jeugdleden tijdens de kraslotenactie die in het voorjaar werd gehouden. Een geweldig mooi bedrag. Dit bedrag zou besteed gaan worden aan een speeltoestel op sportpark de Smeltkroes. Samen met een bijdrage van Stichting Belsa en het Lijssels Potje is het speeltoestel tot stand gekomen.

Inmiddels staat het speeltoestel ook al netjes op het sportpark ter hoogte van de beachvolleybalvelden.

Het speeltoestel zal op donderdag 28 december om 12.00 uur officieel geopend gaan worden. Dit zal in samenwerking met Arcades, Stichting Belsa en RKSV Liessel op spectaculaire wijze geopend worden.

Iedereen is van harte welkom om naar het sportpark te komen zodat we met zijn allen het speeltoestel feestelijk kunnen openen.