Midweek 1 | 18 oktober 2017 | Kampioenswedstrijd

Hier staan we dan, de kampioenswedstrijd van Arcades MW 1. We hadden na de 1e wedstrijd absoluut niet verwacht dat dit zou gebeuren. Onze eerste wedstrijd leidden helaas tot een rampzalige nederlaag van 15-4. Na zulke start hadden wij niet gedacht vandaag een kampioenswedstrijd te spelen.

Vandaag staat de wedstrijd tegen Melderslo MW1 op het programma. Een pittige wedstrijd stond ons nog te wachten. En de wedstrijd moest minimaal gelijk gespeeld worden voor een kampioenschap. De wedstrijd verliep moeizaam aan onze kant. We liepen telkens achter de feiten aan. Telkens kwamen we met 1 goal achter. Uiteindelijk hebben we op doorzettingsvermogen en teamspirit de wedstrijd naar onze hand kunnen zetten. De wedstrijd werd uiteindelijk door ons gewonnen met 8-7. Hiermee was het eerste kampioenschap voor Arcades MW1 een feit. We hopen dat er nog vele mogen volgen!!!

Groetjes,

Arcades MW1