Kick-off Arcades Korfbalsport

Op zaterdag 28 oktober jl. vond de kick-off plaats op sportpark De Smeltkroes in Liessel. Deze kick-off was het startschot van de nieuwe fusievereniging tussen de korfbalafdeling van ZSV Zeilberg, de Treffers Neerkant en de Eendracht Liessel.

Bij de opening werd de nieuwe vlag onthuld van Arcades korfbalsport door wethouder Helm Verhees. Hij werd daarin begeleid door de drie jongste leden van de afzonderlijke verenigingen als symbool dat de korfbalsport in de gemeente Deurne door deze fusie hopelijk voor de toekomst behouden is gebleven. Hierna werd er een beach-korfbal toernooi gespeeld door de leden van Arcades korfbalsport volgens de ‘Olympic Moves korfbalregels’. Bij dit toernooi werd jong en oud gemengd en uit de verschillende dorpen, zodat iedereen met elkaar kennis kon maken.

Bekijk hier de foto’s van deze dag.