Kampioenswedstrijd Roka A1 – Arcades A1 | 5 juni 2018

Dinsdag 5 juni reisden we met ons team af naar Beesel voor onze kampioenswedstrijd. Vol goede moed begonnen we aan de wedstrijd. We begonnen zwak en zenuwachtig, maar na 15 minuten spelen viel dan eindelijk de eerste goal. Dit was voor ons het moment om er overheen te walsen. De derde goal werd gemaakt door de afscheid nemende Zoƫ Heldens. Zo gingen we ook de rust in. Door onze coaches werden we er nogmaals op gewezen dat de wedstrijd nog niet was gespeeld. Zo gingen we vol motivatie de tweede helft in. Al snel vielen de 4-0 en de 5-0 en speelde we een gewonnen wedstrijd. Na het laatste fluitsignaal stond er 7-0 op het scorebord en dat betekende het kampioenschap voor Arcades A1. Ondanks onze laatste plaatsen in het najaar en het zaalseizoen hebben we ons herpakt en zo sloten we een bewogen seizoen toch nog geweldig af.