Kampioenswedstrijd pupillen E2 | 12 oktober 2019

12 oktober 2019 was onze kampioenswedstrijd tegen de Peelkorf E2. Bij elke wedstrijd waarin we wonnen werden we blijer en iedere keer kregen we toch een beetje hoop. Zouden we misschien kampioen kunnen worden?
Afgelopen zaterdag was het zover. Doordat we afgelopen zaterdag hadden gewonnen van Oxalis, was vandaag de kampioenswedstrijd tegen de Peelkorf. We deden super goed ons best! Al snel stonden we met 2-0 voor, door een afstandschot en een mooie doorloopbal waar we hard op hebben getraind. Toen de scheidsrechter floot voor de rust stonden we al met 3-0 voor, waardoor de zenuwen al een beetje weg waren. Iedereen was super goed bezig met verdedigen, de tegenstander heeft maar 1x kunnen scoren, dit was pas in de laatste 10 minuten. Toen wisten we eigenlijk al dat we gingen winnen, maar toch gingen we er nog even vol voor.
Na het laatste fluitje van de scheidsrechter begonnen we te juichen! Het feest kon beginnen want wij waren kampioen! Het werd 8-1 voor ons. Demi en Sanne spoten ons onder met champagne en daarna kregen we allemaal een slokje. We hebben een lekkere chocoladereep gekregen van Arcades, iedereen gaf ons een handje en we gingen met de kleren aan onder de douche.
Na het douchen gingen we een feestje bouwen samen met E1, zij waren namelijk ook kampioen geworden! We gingen friet eten, dansen op de muziek en hossen. Na de friet mochten we ook nog op de platte kar een rondje door het dorp rijden. Wat ging dat leuk en hard!
Wat was het een super leuke dag waar we hard voor hebben getraind!!

Groetjes de E2