Kampioenswedstrijd Arcades E1-DDW/SDO ’99 | 30 maart 2019

Bij elke wedstrijd met de winst naar huis. Arcades E1 is overtuigend kampioen geworden van het binnenseizoen. Tijdens de spannende wedstrijd tegen DDW/SDO ’99 was het in de tweede helft beklonken. Hierna was er een klein overwinningsfeestje waarbij de speelsters gefeliciteerd werden door de vele toeschouwers. Zaterdag 30 maart jl. vierde het team het kampioenschap met een extra lange rondrit door Liessel, Neerkant en Deurne.

Veel geleerd
Het team heeft afgelopen jaar veel geleerd en dit ook tijdens de wedstrijden kunnen toepassen. De tegenstander werd regelmatig letterlijk op het verkeerde been gezet. Een compliment aan de trainers en coaches die de dames begeleid hebben.

Uitdaging uit onverwachte hoek
De grootste uitdaging van het team bleek toch wel de verre reisafstanden. Een aantal dames werden wagenziek, waardoor de uitwedstrijden moeizaam van start gingen. Echter, bij elke wedstrijd wisten ze zich te herpakken en toonden ze zich als de ware kampioen.

Goed op elkaar ingespeeld voor buitenseizoen
Het team is klaar voor het buitenseizoen en ze staan te trappelen om de sportieve strijd weer aan te gaan.