Kampioenswedstrijd Arcades D2 – Dakos D3

Op zaterdag 13 oktober 2018 was het eindelijk zover, de laatste wedstrijd van de najaarscompetitie! En we konden kampioen worden als we winnen. We speelden thuis tegen Dakos D3. Om 11 uur begon de wedstrijd en er stonden veel toeschouwers langs de lijn om ons aan te moedigen! Al in de eerste 10 minuten scoorden wij, dat was een mooi begin. Daarna volgde het 2e doelpunt snel… Uiteindelijk wonnen we met 6-1.

Yes we zijn kampioen! We kregen champagne en er werden foto’s gemaakt met de beker. Ook mochten we met onze shirts aan douchen. De kampioenswagen stond al mooi versierd klaar om een ritje te maken door Liessel! We sprongen met z’n allen op de feestmuziek, dat was leuk! De wagen stopte na een uurtje bij Hanne en daar hebben we nog frietjes gegeten om deze leuke dag af te sluiten.

Roze, wit, zwart, grijs Arcades wint de 1e prijs!!