Kampioenswedstrijd Arcades D1 – ODC D1 | 2 juni 2018

Vandaag de laatste wedstrijd van het seizoen. Een wedstrijd die we wilde winnen, want dan zouden we ongeslagen kampioen worden. Want dat we kampioen zouden worden dat stond al vast. De wedstrijd ging goed van start. We hadden veel balbezit en maakte mooie aanvalsacties. De doelpunten volgde elkaar in een rap tempo op en al snel wisten we dat we ongeslagen kampioen gingen worden. Toen de scheidsrechter voor einde wedstrijd floot, had DJ Jack de volumeknop al vol openstaan en werd er door alle toeschouwers uit volle borst “We are the champions” mee gezongen. Dat was super! Het was sowieso geweldig dat er zoveel mensen naar onze wedstrijd zijn komen kijken, ouders, broertjes en zusjes, bestuursleden en ook de D2 en D3 kwamen kijken, echt leuk! Na de wedstrijd zijn we lekker frietjes gaan eten en met het hele team gaan bowlen. Gezellig!! Seizoen 2017-2018 kon voor de D1 niet beter afgesloten worden.