Jako korfbaldagen 3 t/m 5 augustus 2021

Beste ouders, jongens en meisjes,

Allereerst de allerbeste wensen voor 2021 en laten we hopen dat weer snel alles “normaal” wordt. Hopelijk ook snel weer op zaterdag competitievoetbal. Wij kijken daar in ieder geval weer enorm naar uit. 😊

JAKO Dagen 2021
Voor wat betreft de JAKO dagen 2021 hebben we – in goed overleg met de organiserende verenigingen – bewust even gewacht nog in onze communicatie. Dit in de hoop dat er snel iets meer duidelijk zou worden omtrent Corona en alle maatregelen en richtlijnen die daar bij horen. Normaal ben je van ons gewend dat we op 1 november de inschrijvingen openen, maar om bovenstaande redenen hebben we besloten dat iets op te schuiven. Op een gegeven moment moeten we echter gaan starten met de voorbereidingen. Besloten is dan ook om de inschrijvingen per 20 januari open te zetten op de site.

Via https://www.sportevents4kidz.nl/jako_locatie.php is het mogelijk om in te schrijven op de locatie die jouw voorkeur heeft. Onder het kopje Agenda – via www.sportevents4kidz.nl – vind je de verschillende datums waarop de JAKO dagen 2021 plaats gaan vinden. Net als vorig jaar willen we verzoeken om zeker in te schrijven, maar vooralsnog niet te betalen. Zodra er meer duidelijkheid is of we de JAKO dagen 2021 op een goede manier kunnen organiseren, ontvangt je een mail met het verzoek om het inschrijfgeld over te maken en zo de inschrijving definitief te maken.

Stel dat je je hebt ingeschreven, maar je kunt bij nader inzien toch niet meedoen? Dan vernemen we dat in dit geval graag zo snel mogelijk. Een en ander heeft te maken met de voorbereiding, maar zeker ook met de wachtlijst. Bij een aantal verenigingen is er een maximaal aantal deelnemers en wordt er door ons een wachtlijst aangemaakt zodra er over dat aantal heen gegaan wordt. Wanneer er dan iemand niet mee kan doen kunnen we ons wenden tot de eerstvolgende op de wachtlijst en hem of haar blij maken. 😊

In geval van vragen of onduidelijkheden mag je altijd bellen of me een berichtje sturen.

Met vriendelijke groet,
Sander Verheijen