Arcades E2 kampioen!

Zaterdag 3 juni speelde de dames van de E2 hun kampioenswedstrijd.

De wedstrijd eindigde in 3-3, wat genoeg was om het kampioenschap binnen te slepen.

Reactie vanuit het team:
"Op zaterdag 3 juni is het eindelijk zover: de kampioenswedstrijd van de pupillen E2 tegen Lottum. Daar hadden we al de hele week naar uitgekeken!
Vol enthousiasme begonnen we aan de wedstrijd. We kregen veel kansen, maar deze gingen er niet in. Bij Lottum lukte dat wel, waardoor de tussenstand 3-0 was.
We bleven er echter in geloven en gelukkig maakten we de 3-1, de 3-2 en in de laatste minuut van de wedstrijd 3-3. Wat waren we blij, net als onze papa's en mama's. Een gelijkspel was genoeg! Samen hebben we er een feestje van gemaakt. We zijn ook gezellig naar de Mac Donalds geweest. Dit was echt een superdag. Op naar volgend seizoen!"