Arcades D2 – Merselo D1 | 14 oktober 2017 | kampioenswedstrijd

Op 14 oktober was het zover, onze kampioenswedstrijd van dit seizoen.
Het was echt heel erg spannend want het was de eerste keer voor mij.
Toen we het veld klaar hadden en wij omgekleed waren werd he steeds drukker op het sportpark.
Ik zag ouders, opa’s en Oma’s, broertjes en zusjes, oom en tantes en nog meer mensen.
Ik mocht vandaag aanvoerster zijn. Dat vond ik ook erg leuk maar ook heel spannend.
De wedstrijd begon, en het ging super.
Er stond een mooi spandoek voor ons klaar.
De wedstrijd eindigde met een score van 13-0.
Wat waren we blij, we kregen een mega grote beker.
Iedereen kwam feliciteren, we kregen een fles kinderchampagne die we open mochten knallen!
Ook kregen we een mega snoepzak, een snoepmedaille, een grote blok chocolade, en een kei mooi kampioen’s t-shirt.
Na het douchen werden we buiten opgewacht, en stond er een auto klaar waar me samen met onze trainster’s en coach op mochten.
Met flink muziek hebben we een ronde door liessel gemaakt en hebben we afgesloten bij Rinske.
Hier hebben we gegeten en gedronken en gezellig na gekletst.
Ik vond het super spannend en heel erg leuk.
Omdat ik aanvoerster was kreeg ik de beker mee naar huis.
Namens mij en ons super team wil ik de coach Hanneke en de trainsters Elise en Merel bedanken.

Op naar een nieuw seizoen!!

Groetjes Manon Friesen

Arcades korfbalsport D2